Likwidacja Szkód Komunikacyjnych

Powierz PROFESJONALISTĄ dochodzenie swoich roszczeń.

Miałeś kolizję? Ktoś uszkodził Twój pojazd przez swoją nieuwagę?

Opis do likwidacji szkody:
Na wstępie zaznaczamy, im szybszy kontakt po kolizji tym większy wachlarz możliwości. Nie oznacza to natomiast, że jeżeli od Twojej kolizji minął tydzień, miesiąc czy rok to nic nie da się zrobić... wystarczy się z nami skontaktować, każda sprawa jest inna, do każdej należy podchodzić indywidualnie!

WAŻNE: Odszkodowania od towarzystw ubezpieczeń wypłacane są bezpośrednio i w całości na konta naszych klientów! Zaznaczamy to ponieważ większość pseudo firm "pomagających" przyjmuje odszkodowanie na swoje konto po czym pobierają prowizję i dopiero przelewają uszczuplone odszkodowanie do klientów.

WSZYSTKIE KOSZTY PONOSI UBEZPIECZYCIEL SPRAWCY! NIE POSZKODOWANY!

1) Miejsce kolizji
Jeżeli skontaktujesz się z nami bezpośrednio z miejsca kolizji możesz liczyć na darmowe holowanie na nasz parking strzeżony gdzie Twoje auto będzie oczekiwało na oględziny rzeczoznawcy, zaś Ty z miejsca kolizji odjedziesz podstawionym samochodem zastępczym.

2) Zgłoszenie szkody
Możesz zrobić to sam ale jeżeli tylko sobie tego życzysz zrobimy to za Ciebie. Jeżeli obsługujemy szkodę kompleksowo uczestniczymy również w oględzinach rzeczoznawcy sprawdzając tym samym ich rzetelność.

3) Samochód zastępczy
Tak jak wszystkie usługi jest zupełnie darmowy. Auto zastępcze dobieramy odpowiednio klasie uszkodzonego pojazdu. To my określamy do kiedy klient powinien jeździć samochodem zastępczym, a nie ubezpieczalnia (często oferują swoje auta zastępcze ale później okazuje się, że na zaledwie 3-5 dni, kiedy realnym okresem likwidacji szkody jest 14-30 dni, w ten sposób potrafią klienta zostawić na lodzie). Naszymi samochodami klienci jeżdżą do momentu naprawy ich pojazdu (w przypadku szkody częściowej) lub do otrzymania odszkodowania (w przypadku szkody całkowitej) - w drugim przypadku często auto zostaje u klienta jeszcze parę dni, aby mógł swobodnie znaleźć i nabyć nowy samochód.

4) Kosztorys / wycena szkody
Ważne jest aby przy zgłaszaniu szkody zaznaczyć, że po oględzinach chcemy otrzymać kosztorys (najlepiej w formie elektronicznej na pocztę e-mail). To właśnie z kosztorysu wynika zakres naprawy. Z niego dowiemy się również czy do naprawy zostały uznane tanie zamienniki czy oryginalne części serwisowe oraz czy koszt robocizny nie został zaniżony. Niestety 90% kosztorysów są zaniżone i co najgorsze nierzadko o połowę. Taką polityką towarzystwa ubezpieczeń liczą na to, że poszkodowani odpuszczą, co po batalii pism się często zdarza, gdyż czują się bezsilni. My od tego mamy rewelacyjnego rzeczoznawcę oraz świetnego prawnika, który nie daje ubezpieczalnią złapać oddechu:)

5) Odszkodowanie zdrowotne / majątkowe
Jeżeli w kolizji ucierpiało Twoje zdrowie pomożemy uzyskać należne odszkodowanie. Jeżeli w Twoim aucie w trakcie szkody uszkodzeniu uległy telefon lub laptop dołączymy je do roszczenia.

6) Naprawa uszkodzonego pojazdu / sprzedaż
Absolutnie nie namawiamy klientów do naprawy we wskazanych przez nas serwisach. Nasze doświadczenie pozwala nam wskazać najlepsze zakłady naprawcze. Mówiąc "najlepsze" mamy na myśli takie, które za uczciwą cenę oferują wysoki poziom świadczonych usług. Natomiast w przypadku decyzji o sprzedaży pojazdu wzywamy zaprzyjaźnioną firmę, która robi darmową wycenę, oferuje konkretną kwotę i jeżeli klient się zdecyduje wypłaca gotówkę.

Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie tak, aby osiągnąć najwyższe możliwe odszkodowanie, takie które faktycznie zaspokaja roszczenie!
Dołożymy wszelkich starań by nasi klienci byli zadowoleni:)

ZADZWOŃ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ 507-400-666